Klanttevredenheid
Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Bij voorbaat onze oprechte excuses daar voor. Klanttevredenheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Om die reden is er een klachtenprocedure. Door het invullen van onderstaand klachtenformulier bij Stap 1 kan ik de klacht in behandeling nemen met als doel de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Mocht je na stap 1 niet tevreden zijn ga dan verder naar stap 2.
Stap 1.
Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) Het is belangrijk dat klanten met een klacht over een behandeling terecht kunnen bij een klachtenfunctionaris en een geschillencommissie. Voor een deel van de behandelingen van de schoonheidsspecialist is dat volgens de wet Kwaliteit, klachten en geschillen zorg ook verplicht. ANBOS heeft dat voor haar leden goed geregeld.
Stap 2.
Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen dan kun je je klacht ook voorleggen aan de klachtenfunctionaris van de Anbos. Skins Laser Clinic is aangesloten bij de de brancheorganisatie Anbos onder lidmaatschapsnummer 27584.
Stap 3.
Als de klachtenfunctionaris niet tot een goede oplossing kan komen, kun je besluiten om de klacht voor te leggen aan de geschillencommissie ANBOS welke is aangesloten bij de onafhankelijke geschillencommissie voor Uiterlijke Verzorging. Deze commissie doet over klachten een bindende uitspraak, waartegen je niet in beroep kunt gaan.
Hopelijk gaat het niet zo ver komen, maar kunnen we open en eerlijk met elkaar het gesprek aan gaan, in het geval je niet tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Team Skins Laser Clinic